Bli medlem i Sørlandsparken Rideklubb

Det finnes to alternative måter å bli medlem av klubben på:

Den første og foretrukne måten er, hvis du ikke allerede har, å lage seg en bruker på www.minidrett.no og søke medlemskap til idrettslaget der: logg på i minidrett --> Min Side --> Medlemskap --> + Bli medlem i et idrettslag.

Den andre måten er å sende en mail til sorlandsparkenrideklubb@gmail.com så vil vi sende en lenke med invitasjon i retur.

Kontingent for familiemedlemskap er det samme som for individuelt medlem, kr 400 pr år.  Det blir sendt faktura på mail og i minidrett.
For å bli registrert som familiemedlem må klubben bli informert.

Har du spørsmål er det bare å sende oss en mail.

Det er fullt mulig å være medlem i flere rideklubber, men du kan bare representere en klubb i konkurranser per kalenderår. Dersom du tidligere har representert en annen klubb i konkurranse, må du bytte representasjonsklubb. Dette gjør du ved å fylle ut et skjema som du finner på www.rytter.no i skjemabanken. Dette må fylles ut og sendes til din tidligere representasjonsklubb, de bekrefter overgang og videresender til forbundet. Dette går vanligvis veldig raskt, men det kan være lurt å gjøre dette i litt god tid før første stevne i et nytt kalenderår.